Monday 12 March 2012

PERANGAI KAU BERUBAH ? :'(

Assalamualaikum readers :) Sihat tak ? Alhamdulillah , aku sihat je kat sini ^^ Hhehe . Rindu nak cerita sedih2 ni . Okay2 , nevermind , biarkan je . Malam ni cite ape yg best ? Pastikan sedih2 erk ? Bagi aku memang sedih , tapi bagi korang tak tahu lah sedih ke , kelakar ke , nak ketawa ke & nak macam2 lagi lah . Hhaha xD
Oopppsss ! Lari dari topik pulak =) Start sekarang eah ? ^^
Dia ni abang angkat aku yang ke-2 . Dulu , beriya2 dia nak jdi abg angkat aku . Tapi, sekarang , perangai dia memang betol2 dah berubah . Terkilan aku dibuatnye ! Dia same mcm abg angkat aku yang Nick Ahmad tuh . Dpt masuk skolah Frenz United Football Academy . Balik sini pon jarang! Aritu dia balik sini , dia nak jumpe aku. Aku tnggu punye lah lame sampai aku nak nangis ! Tapi aku sabar & tetap tunggu dia . Yang temankan aku cuma abang angkat aku yg Nick Ahmad tu dengan adik dia . Sekali tu , aku g kat tempat yang agak orang lalu lalang kat situ , aku duduk and aku terpaksa titiskan airmate aku :'( Tiba2 , abang angkat aku yg Nick Ahmad ni dtg & nampak airmate aku .. Dia cakap , sabar je dgn abang angkat aku yang ke-2 tu .. Aku cakap tak ape . Lagipon aku nangis bukan sebab dia . Tapi , Nick boleh tau yg aku nangis sbenarnya sebab angkat angkat aku yang ke-2 . Nick cakap , ''Aku tahu ko nangis sebab dia kan? Aku tahu lah liza..Aku ade, aku kan abang angkat kau! Aku taknak kau sedih2..'' Tu je lah ungkapan yang buat aku tersenyum! Tiba2 dia datang, dia mintak maaf kat aku .. Aku maafkan , and then Nick marah dia . Aku pon macam budak kecik yang tak tahu ape2 . Macam tu lah aku . Aku cakap , tak payah lah nak gaduh2 pasal aku ! Semua pergi mane ntah . Masing2 hilangkan diri . Member aku semuanya HAPPY main basikal , lepak2 & siap menyanyi smbil menari lagi tu ! Buat malu lerrr ^^ Aku datang kat diaorang . Diaorang semua ajak aku main batu sremban :) *Betul ke ejaan dia?* Biarlah ! Aku pon join lah ~ Nick & dia datang , aku senyum . Diaorang pon senyum kat aku :') Nick cakap, dia nak mintak maaf kat aku. Dia tak sengaja. Tadi mak dia suruh dia bersihkan kaki dia. Tu je yg Nick cakap. Ok fine ~ Alasan diterima :') Dah lah . Cukup2 lah aku cerita pasal orang yang aku sayang tiba2 hilangkan diri daripada aku! :'(

P/S : Maaf, dia tu adalah abang angkat saye yg ke-2 . Tapi sekarang tak tahu lahh :3 Hmm, maaf lagi skali sbb tak nak bagitahu name dia . Cukop lah sorang je aku bagitahu :') Btw, thankss sbb sudi baca =)

No comments:

Post a Comment