Sunday 11 March 2012

BERTUNGKUS LUMUS TUK MENCANTIKKAN BLOG :)

Assalamualaikum readers :)
Sempat lagi ? Okay, forget about that! See topic kat atas tu ? 1 hari suntuk carik idea nak cantikkan blog . Yelah, org dah lame tak update or edit blog memang mcm ni . Siang tak dpt idea , malam bnyak idea . Tapi mate , dah nk trtutup ! Aku ade jnji dgn kwn or budak yg mntak aku buatkn blog & siap edit sekali :) Insya-Allah , kalau aku ade mase , aku buat & edit skali . Sekarang aku dah jarang bukak blog ! Selalu nya aku bukak Twitter :D Yeahh  ! Twitter tuh best bagi aku . Rugi siape x ade twitter ! Aiiceehhh* Hallammmakkk ! Lari dri topik lagi ! Haiishh -,-' 4 orang yg mntak aku buat kan blog & siap diedit skali :) Bukan diaorang yg mntak , tapi aku yg gatal sngat nak buatkan diaorg tuh ! Hhehe . Takpe2 , bukan slalu kan aku buat keje2 mcm ni . Hhihix . Alhamdulillah , dengan care aku sndiri , akhirnya blog ni punn dah agak cantik sikit . Aku tak pakai BLOGSKIN . Memang aku tak suka guna BlogSkin ! Hmm , bukan aku tak reti , memang aku tak minat nk BS tu ! So , yg tempah blog tu aku akan siapkan dlm masa yg trdekat . Tak lama ! Sbb start naek skolah memang aku dah busy tahap gaban mcm VVIP ! Hehehe . So , Insya-Allah , hari Khamis , Jumaat & Sabtu ni aku buat . Aku tak jnji eaa ? So , kalau korang nak awal , aku buat . Tapi korang edit . Boleh ? Hhehe ^^ Kidding . Nak carik background ape smua memang payah -,-' Sebab tu bile nak buat blog mesti 1 jam lebih . Aku buat pon 1 hari suntuk . Tu pon sbb kejap2 buat keje lain . Mne tak nya kan ? Hhehe . So , kalau korang memang nak awal , aku boleh buat and then korang edit . Tak tahu edit or nk crik kat mne ? IM aku kat fb real aku .. Okay ? Hhehe . Ni tuk org yg tempah blog kat aku :) Jelas ? K lah , smpai sini sahaja ! Terima Kasih sbb sudi bace ! -) Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment